Πώς γίνεται η πληρωμή;

1. Με μετρητά

Κατά την επίσκεψη στο χώρο που θα πραγματοποιηθεί η εργασία/υπηρεσία, μπορείτε να πληρώσετε με τον παραδοσιακό τρόπο, με μετρητά στον επαγγελματία που θα έχετε επιλέξει.

2. Με πιστωτική κάρτα στο τελευταίο στάδιο του κλεισίματος του ραντεβού

Κατά την παραγγελία σας, μέσω της ιστοσελίδας, με πιστωτική κάρτα. Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα είναι απόλυτα ασφαλής, ενώ ταυτόχρονα η προσθήκη του ποσού στο πιστωτικό υπόλοιπο του χρήστη γίνεται άμεσα. Στη συνέχεια, δίνει τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας και σε περίπτωση που αυτή πάρει έγκριση, το ποσό πιστώνεται στο πιστωτικό του υπόλοιπο στην Myconstructor Ι.Κ.Ε. Στη συνέχεια, ειδοποιείται για την έκβαση ή μη της συναλλαγής.

3. Πληρωμή μέσω τραπέζης

Τραπεζικό Έμβασμα. Η πληρωμή μέσω τραπεζικού λογαριασμού πραγματοποιείται με την καταβολή του χρηματικού ποσού σε κάποιον από τους παρακάτω λογαριασμούς της εταιρεία μας, είτε σε κάποιο υποκατάστημα της τράπεζας που σας εξυπηρετεί, είτε μέσω e-banking.

Eurobank

Αρ. Λογαριασμού: 0026.0009.87.0201807602

IBAN: GR4002600090000870201807602

Τράπεζα Πειραιώς

Αρ. Λογαριασμού: 5088-070921-408

IBAN: GR2201720880005088070921408

Alpha Bank

Αρ. Λογαριασμού: 179002320001898

IBAN: GR6401401790179002320001898

Εθνική Τράπεζα

Αρ. Λογαριασμού: 16744062650

IBAN: GR5301101670000016744062650

Δικαιούχος: Myconstructor IKE

Revolut

IBAN: LT943250025678863085

BIC: REVOLT21

Δικαιούχος: MYCONSTRUCTOR P.C.

Πρόσθετες πληροφορίες - Επεξηγήσεις

α) Πόσο ασφαλής είναι η διαδικασία πληρωμής με πιστωτική κάρτα; Η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής. Η πληρωμή γίνεται απευθείας στην Myconstructor Ι.Κ.Ε., β) Τι είναι το πεδίο CVC / CVV που μου ζητείται; Το πεδίο CVC / CVV βρίσκεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας και είναι ένας τριψήφιος αριθμός. Σας ζητείται για επιπλέον ασφάλεια και σας προστατεύει ακόμα περισσότερο μιας και είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να γνωρίζει το πεδίο αυτό. Για να το εισάγετε, γυρίστε και κοιτάξτε το πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας. Αποτελεί τον τριψήφιο αριθμό που θα δείτε και συνήθως βρίσκεται πάνω δεξιά. γ) Τι γίνεται αν γίνει κάποιο λάθος κατά την πληρωμή (π.χ. κοπεί η σύνδεση ή πατήσω Cancel κατά τη μεταφορά). Ό,τι και να γίνει, η συναλλαγή έχει καταγραφεί από εμάς και δεν πρόκειται να χαθούν τα χρήματά σας (αν βέβαια πάρουμε έγκριση για την κάρτα σας και το ποσό έχει όντως δεσμευθεί). Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, ελέγχεται και δεν υπάρχει περίπτωση να χαθούν χρήματα.

Πολιτική επιστροφής χρημάτων

Σε περίπτωση που τελικά δεν πραγματοποιηθεί ή ακυρωθεί το ραντεβού σας και έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα, τα χρήματα σας επιστρέφονται. Η επιστροφή γίνεται από την Myconstructor Ι.Κ.Ε η οποία και φέρει την μοναδική ευθύνη για την επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε. Ο καταναλωτής δεν επιβαρύνεται σ' αυτή την περίπτωση για την επιστροφή χρημάτων.

Πότε πρέπει να πληρώσω;

Αρχικά όπως έχει ξεκαθαριστεί δεν έχετε καμία υποχρέωση να πληρώσετε οτιδήποτε χωρίς να κάνετε χρήση κάποιας από τις τεχνικές μας εργασίες. Η καταβολή της πληρωμής θα γίνει αφότου κλείσετε την εργασία και έχετε συννενοηθεί με τον επαγγελματία.

Όροι σύμβασης

Η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να τροποποιεί τους ανωτέρω όρους και έχει την ευθύνη να ενημερώνει άμεσα το κείμενο το οποίο αναφέρεται στους όρους συναλλαγής όταν αποφασίζεται οποιαδήποτε αλλαγή σχετικά με τους όρους.

ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ
  • Τι σημαίνει εντολή επιστροφής χρημάτων;

    Το myconstructor.gr στέλνει αίτημα προς τον αντίστοιχο φορέα στο οποίο αιτείται την επιστροφή χρημάτων για κάποια συγκεκριμένη συναλλαγή.

  • Κάθε πότε δίνονται οι εντολές επιστροφής χρημάτων (refund):

    Οι εντολές για επιστροφές χρημάτων δίνονται πάντα τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή). Οι εντολές που δίνονται από Δευτέρα έως και Πέμπτη, εκτελούνται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Δηλαδή μια εντολή που θα δοθεί Πέμπτη, θα εκτελεστεί την Παρασκευή. Οι εντολές που δίνονται Παρασκευή και Σάββατο θα εκτελεστούν την Δευτέρα. Οι εντολές που δίνονται Κυριακή θα εκτελεστούν την Τρίτη.

  • Πότε θα εμφανιστεί η κίνηση επιστροφής στο λογαριασμό μου;

    Η οποιαδήποτε κίνηση επιστροφής δεν εμφανίζεται αμέσως στον αναλυτικό λογαριασμό. Αυτό συμβαίνει, διότι οι κινήσεις επιστροφής ελέγχονται εις διπλούν από τον εκάστοτε φορέα. Σε περίπτωση που η συναλλαγή γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας (credit card), η κίνηση επιστροφής φαίνεται στον καταναλωτή συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εάν έχει χρησιμοποιηθεί χρεωστική κάρτα, ο εκτιμώμενος χρόνος συνήθως ξεπερνάει τις τρεις (3) ημέρες. Σε κάθε περίπτωση, για τυχόν επιβεβαίωση μπορείτε να επικοινωνήσετε είτε μαζί μας στο info@myconstructor.gr είτε με την εκδότρια τράπεζα.

  • Εάν το ραντεβού μου ακυρωθεί, πότε θα γίνει η επιστροφή χρημάτων μου;

    Όταν μια παραγγελία ακυρώνεται, ενημερώνεται αυτόματα το σύστημά μας, για να δοθεί εντολή επιστροφής του ποσού στο λογαριασμό σας.

  • Εάν αλλάξει το ραντεβού μου, (π.χ. ώρα ή επαγγελματίας ή τοποθεσία) και εγώ έχω ήδη πληρώσει με πιστωτική κάρτα, τι ισχύει σε αυτή την περίπτωση;

    Σ’ αυτήν την περίπτωση, εάν το συνολικό ποσό που προκύπτει με τις αλλαγές, είναι μικρότερο από το ποσό που έχετε ήδη πληρώσει, σας επιστρέφουμε τη διαφορά.

  • Σε ποιες περιπτώσεις οι συναλλαγές μου απορρίπτονται;

    Ο πιο συνηθισμένος λόγος απόρριψης συναλλαγών είναι η λανθασμένη καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας. Εάν τα στοιχεία είναι σωστά, τότε πιθανότατα υπάρχει κάποιος εξωτερικός περιορισμός που δε σας επιτρέπει να προχωρήσετε με τη συγκεκριμένη κάρτα. Εάν το σύστημα συνεχίζει να εμφανίζει μήνυμα απόρριψης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας είτε στο e-mail: info@myconstructor.gr είτε στο 210 300 9323, ώστε να το εξετάσουμε περαιτέρω και να σας ενημερώσουμε σχετικά.

  • Ποιες κάρτες υποστηρίζονται από την ηλεκτρονική πληρωμή;

    Υποστηρίζονται Visa, MasterCard® & Maestro είτε χρεωστική είτε πιστωτική κάρτα.

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, όπως περιγράφεται στην πολιτική μας για τα cookies. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας ανά πάσα στιγμή. Μάθετε περισσότερα