Συχνές ερωτήσεις
Ραντεβού

Πώς μπορώ να επαναπρογραμματίσω το ραντεβού μου;

Πώς μπορώ να επαναπρογραμματίσω το ραντεβού μου;
  • Συνδεθείτε στο προφίλ σας
  • Πηγαίνετε στα ραντεβού σας
  • Επιλέξτε το κουμπί “Επαναπρογραμματισμός”
  • Επιλέξτε τη νέα ημερομηνία που επιθυμείτε
  • Επιλέξτε την ώρα από τις διαθέσιμες ώρες της επιλεγμένης ημερομηνίας
  • Παρακαλούμε σημειώστε ότι μπορείτε να επαναπρογραμματίσετε το ραντεβού σας έως και 24 ώρες πριν το ραντεβού. Για να επαναπρογραμματίσετε μετά από το διάστημα αυτό, επικοινωνήστε μαζί μας.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με τον επαγγελματία απευθείας μέσω μηνυμάτων επιλέγοντας το “Επικοινωνήστε με τον επαγγελματία” είτε από τις λεπτομέρειες του ραντεβού στο προφίλ σας ή από το email επιβεβαίωσης του ραντεβού. Αφού έχετε καθορίσει τη νέα ημερομηνία και ώρα, ο επαγγελματίας θα επαναπρογραμματίσει το ραντεβού.

Πώς μπορώ να ακυρώσω το ραντεβού μου;

Για να ακυρώσετε το ραντεβού σας:
  • Συνδεθείτε στο προφίλ σας
  • Πηγαίνετε στα ραντεβού σας
  • Επιλέξτε το κουμπί “Ακύρωση Ραντεβού”
  • Στο παράθυρο που θα αναδηθεί, ενημερώστε μας για τον λόγο που ακυρώνετε το ραντεβού σας και επιλέξτε το κουμπί “Ακύρωση ραντεβού”.
Αν το ραντεβού σας είναι σε λιγότερο από 24 ώρες, το κουμπί “Ακύρωση Ραντεβού” δε θα είναι διαθέσιμο και θα χρεαιαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Που μπορώ να βρω τις πληροφορίες του ραντεβού μου;

Μετά το κλείσιμο του ραντεβού σας, θα σας αποσταλεί ένα επιβεβαιωτικό email. Σε αυτό το email, θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το ραντεβού σας. Μπορείτε να επιλέξετε το κουμπί "Προβολή και Διαχείριση" στο επιβεβαιωτικό email για να αποκτήσετε πρόσβαση στο προφίλ σας και να δείτε το ραντεβού εκεί. Αν δεν έχετε λογαριασμό, μπορείτε ακόμα να αποκτήσετε πρόσβαση στο προφίλ σας ακολουθώντας τον σύνδεσμο "Έχω ένα ραντεβού, αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ" στη σελίδα σύνδεσης μας.

Πότε θα φτάσει ο επαγγελματίας;

Ο επαγγελματίας συνήθως θα φτάσει κατά την εκτιμώμενη ώρα που αναγράφεται στο επιβεβαιωτικό email που λάβατε κατά την κράτηση του ραντεβού σας. Ωστόσο, επιτρέπουμε έως και περίπου 30 λεπτά πρόσθετο χρόνο για να φτάσει ή/και να επικοινωνήσει είτε με τον πελάτη είτε με το MyConstructor.

Σε περίπτωση που κάτι πήγε στραβά και ο επαγγελματίας δεν έχει φτάσει μέσα στην εκτιμώμενη ώρα άφιξης, παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας χρησιμοποιώντας τη συνομιλία ή καλώντας τα γραφεία μας και οι συνάδελφοι μας θα χαρούν να σας βοηθήσουν.

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε απευθείας με τον επαγγελματία μέσω μηνύματος επιλέγοντας "Μήνυμα προς τον επαγγελματία" είτε από τις λεπτομέρειες του ραντεβού στο προφίλ σας, είτε από το επιβεβαιωτικό email.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον επαγγελματία;

Από τη στιγμή που κλείσετε το ραντεβού σας με τον επαγγελματία, μπορείτε να επικοινωνείτε απευθείας μαζί του μέσω μηνύματος επιλέγοντας "Μήνυμα προς τον επαγγελματία" είτε από τις λεπτομέρειες του ραντεβού στο προφίλ σας, είτε από το επιβεβαιωτικό email.

Ο αριθμός τηλεφώνου του επαγγελματία θα είναι διαθέσιμος στις 15:00 την προηγούμενη ημέρα του ραντεβού. Αν, παρόλα αυτά, εξακολουθείτε να μην μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον επαγγελματία με τους προαναφερθέντες τρόπους, παρακαλούμε συνομιλήστε μαζί μας ή καλέστε μας.

Τι γίνεται στη περίπτωση που δεν είμαι ικανοποιημένος με τον επαγγελματία που ανέλαβε τη δουλειά;

Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες του επαγγελματία που πραγματοποίησε την εργασία σας, σας προτείνουμε να ανοίξετε ένα αίτημα αμέσως, ώστε να μπορέσουμε να ερευνήσουμε το θέμα. Επιλέξτε το θέμα που περιγράφει καλύτερα το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και επισυνάψτε οποιαδήποτε χρήσιμη απόδειξη.
Στο MyConstructor, παίρνουμε την εμπειρία και την ικανοποίηση των πελατών μας πολύ σοβαρά, επομένως, αν για οποιονδήποτε λόγο προκύψει ένα θέμα ή δεν είστε ικανοποιημένοι, θα θέλαμε να το γνωρίζουμε, ώστε να μπορέσουμε να βρούμε μια λύση!
Επιστροφή χρημάτων

Πώς μπορώ να ζητήσω πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων;

Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων:
  1. Συνδεθείτε στο προφίλ σας
  2. Ανοίξτε ένα αίτημα
  3. Επιλέξτε το θέμα "Έχω πρόβλημα χρέωσης"
  4. Αναζητήστε και επιλέξτε το ραντεβού για το οποίο θέλετε να γίνει επιστροφή χρημάτων
  5. Περιγράψτε το πρόβλημά σας με όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε και επισυνάψτε τυχόν απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία
  6. Υποβάλετε το αίτημα
  7. Αφού ερευνήσουμε το τι συνέβη, θα λάβετε τη συμφωνημένη επιστροφή χρημάτων εντός 1-3 εργάσιμων ημερών. Θα ενημερωθείτε μέσω email όταν η επιστροφή χρημάτων επεξεργαστεί από εμάς.

Θα λάβω επιστροφή χρημάτων εάν ακυρώσω το ραντεβού;

Εάν ακυρώσετε το ραντεβού σας μέχρι 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα έναρξης του ραντεβού και έχετε κάνει προπληρωμή κατά την ολοκλήρωση της κράτησης, τότε ναι, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή θα εμφανιστεί στο υπόλοιπό σας εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.
Για να μάθετε περισσότερα για τις επιστροφές χρημάτων, διαβάστε το άρθρο μας "Πώς να ζητήσω πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων;"
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την ακύρωση του ραντεβού σας.

Το ακίνητό μου υπέστη ζημιές ή αντιμετώπισα άλλα προβλήματα με την παρεχόμενη υπηρεσία.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για το θέμα αυτό. Μπορείτε να ανοίξετε ένα αίτημα υποστήριξης και να επιλέξετε το θέμα που περιγράφει καλύτερα το πρόβλημα. Οι συνάδελφοι μας ή ο επαγγελματίας θα χρειαστούν 1-3 εργάσιμες ημέρες για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση. Εν τω μεταξύ, βεβαιωθείτε ότι παρέχετε οποιαδήποτε απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία σχετικά με το πρόβλημα.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα λάβετε πλήρη ή μερική αποζημίωση για την παρεχόμενη εργασία.
Αποδείξεις & Τιμολόγια

Πώς μπορώ να λάβω απόδειξη για ένα πληρωμένο ραντεβού;

Η πληρωμή ενός ραντεβού με πιστωτική/χρεωστική κάρτα δημιουργεί αυτόματα μια απόδειξη πληρωμής. Μπορείτε να την ανακτήσετε από το προφίλ σας στο MyConstructor, στη σελίδα "Οι Εγγραφές μου".
Αν δεν πληρώσατε το ραντεβού με πιστωτική/χρεωστική κάρτα και χρειάζεστε απόδειξη για την εκτελεσμένη εργασία, παρακαλούμε συνομιλήστε μαζί μας ή καλέστε την ομάδα υποστήριξής μας, η οποία θα χαρεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε και να σας αποστείλει την απαιτούμενη απόδειξη μέσω email. Μπορείτε επίσης να ανοίξετε ένα αίτημα υποστήριξης και να επιλέξετε το θέμα "Έχω πρόβλημα χρέωσης". Αναζητήστε το ραντεβού για το οποίο θέλετε την απόδειξη και υποβάλετε το αίτημα. Μόλις δημιουργηθεί η απόδειξη, μπορείτε να την ανακτήσετε επίσης από το προφίλ σας στο MyConstructor, στη σελίδα "Οι Εγγραφές μου".

Πώς θα λάβω το τιμολόγιο για ένα πληρωμένο ραντεβού;

Αν είστε δικαιούχος τιμολογίου και η επίσκεψή σας έχει ολοκληρωθεί, ένα τιμολόγιο δημιουργείται αυτόματα και σας αποστέλλεται μέσω email. Μια άλλη δυνατότητα για να αποκτήσετε πρόσβαση στα τιμολόγιά σας είναι να συνδεθείτε απλά στο προφίλ σας στο MyConstructor και να επισκεφθείτε την "Οι Εγγραφές μου" από το μενού. Μπορείτε να ελέγξετε και να τροποποιήσετε τα στοιχεία κάθε τιμολογίου πριν τα κατεβάσετε. Επιπλέον, μπορείτε να ενημερώσετε όλες τις ρυθμίσεις των τιμολογίων σας μαζί επιλέγοντας "Ρυθμίσεις Τιμολογίου" στην ίδια σελίδα..
Πρόγραμμα παραπομπής & κουπόνια

Πώς μπορώ να συμμετάσχω στο πρόγραμμα παραπομπής και να κερδίσω;

Για να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα παραπομπής και να κερδίσετε, πρέπει να εγγραφείτε στην πλατφόρμα μας και να λάβετε ένα μοναδικό σύνδεσμο παραπομπής. Στη συνέχεια, μπορείτε να μοιραστείτε αυτόν τον σύνδεσμο με τους φίλους και την οικογένειά σας μέσω διαφόρων καναλιών, όπως email, κοινωνικά δίκτυα ή εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων.

Πότε θα λάβω το ανταμοιβή μου για την παραπομπή ενός φίλου;

Ενθαρρύνετε τον φίλο σας να χρησιμοποιήσει τον μοναδικό σύνδεσμο παραπομπής που του στείλατε και να κλείσει ένα ραντεβού με το MyConstructor χρησιμοποιώντας την ίδια διεύθυνση email στην οποία του απεστάλη ο σύνδεσμος παραπομπής. Αυτό είναι σημαντικό, καθώς εξασφαλίζει ότι μπορούμε να καταγράψουμε ότι η παραπομπή προήλθε από εσάς.
Αφού ο φίλος σας χρησιμοποιήσει τον μοναδικό σύνδεσμο παραπομπής για να κάνει την κράτηση της υπηρεσίας, θα λάβετε email ειδοποίηση από εμάς επιβεβαιώνοντας ότι η παραπομπή ήταν επιτυχής και τα credits θα πιστωθούν στο προφίλ σας.

Πού μπορώ να ελέγξω τα κουπόνια μου και την ημερομηνία λήξης τους;

Για να ελέγξετε το ποσό των credits και τα ενεργά κουπόνια σας, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο MyConstructor και επιλέξτε "Κουπόνια" από το μενού. Θα δείτε μια επισκόπηση των ενεργών και εκκρεμών κουπονιών στο επάνω μέρος της σελίδας. Παρακάτω, μπορείτε να ελέγξετε τη λίστα των φίλων που έχουν αποδεχθεί την πρόσκληση παραπομπής σας και τον αριθμό των κουπονιών που έχετε κερδίσει. Σημειώστε ότι κάθε κουπόνι έχει μια ημερομηνία λήξης, η οποία εμφανίζεται δίπλα σε αυτό.

Πόσους φίλους μπορώ να παραπέμψω;

Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των φίλων που μπορείτε να παραπέμψετε μέσω του προγράμματος παραπομπής του MyConstructor, υπό την προϋπόθεση ότι είναι νέες αναφορές που δεν έχουν ήδη έναν λογαριασμό MyConstructor. Ωστόσο, παρακαλούμε να σημειώσετε ότι η αυτοαναφορά ή η δημιουργία πολλαπλών λογαριασμών για να κερδίσετε ανταμοιβές απαγορεύονται αυστηρά. Η παραβίαση αυτών των κανόνων μπορεί να οδηγήσει στην αποκλεισμό από το πρόγραμμα και στην απώλεια των ανταμοιβών.

Μπορώ να εξαργυρώσω την ανταμοιβή μου σε μετρητά;

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα κουπόνια που έχετε κερδίσει ή σας έχουν εκδοθεί από την Ομάδα Υποστήριξής μας δεν μπορούν να μεταφερθούν και δεν είναι εξαργυρώσιμα για μετρητά. Προορίζονται μόνο για χρήση ως έκπτωση σε μελλοντικά ραντεβού που πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας μας.
Λογαριασμός

Δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου.

Στη σελίδα σύνδεσης, εισαγάγετε την ίδια διεύθυνση email ή αριθμό κινητού τηλεφώνου που χρησιμοποιήσατε κατά το κλείσιμο ενός ραντεβού με το MyConstructor. Συνεχίστε προς το εισαγωγή του κωδικού πρόσβασής σας και συνδεθείτε. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το πώς να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας εάν τον έχετε ξεχάσει.

Εάν δεν έχετε δημιουργήσει έναν λογαριασμό στο MyConstructor αλλά έχετε κλείσει ραντεβού μέσω της πλατφόρμας μας, τότε στη σελίδα σύνδεσης επιλέξτε “Έχω ένα ραντεβού αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ”. Ακολουθήστε τις οδηγίες και θα αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Πώς μπορώ να τον επαναφέρω;

Στη σελίδα σύνδεσης, εισαγάγετε την ίδια διεύθυνση email ή αριθμό κινητού τηλεφώνου που χρησιμοποιήσατε κατά το κλείσιμο ενός ραντεβού με το MyConstructor. Στην επόμενη σελίδα, όπου απαιτείται ο κωδικός πρόσβασης, επιλέξτε "Επαναφορά κωδικού πρόσβασης". Για να σας στείλουμε έναν σύνδεσμο επαναφοράς κωδικού πρόσβασης, θα πρέπει να εισαγάγετε τη διεύθυνση email ή τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που συνδέεται με τον λογαριασμό σας. Ακολουθήστε τον σύνδεσμο που σας στείλαμε και δημιουργήστε έναν νέο κωδικό πρόσβασης. Θα συνδεθείτε αυτόματα μετά τη δημιουργία του νέου κωδικού πρόσβασης.

Διαβάστε περισσότερα εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.

Έχω λογαριασμό στο MyConstructor;

Ένας προσωπικός λογαριασμός MyConstructor δημιουργείται αυτόματα από τη στιγμή που κλείσετε ραντεβού από την ιστοσελίδα. Αυτό επιτρέπει γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στους συνεργάτες μας για να ανταποκριθούν άμεσα στις ερωτήσεις σας. Αυτό το προφίλ είναι ανενεργό μέχρι να αποφασίσετε να το ενεργοποιήσετε. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εάν δεν μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.

Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;

Εάν είστε σίγουροι ότι θέλετε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας, παρακαλούμε υποβάλετε αίτηση διαγραφής μέσω ενός νέου αιτήματος. Επιλέξτε το θέμα "Έχω τεχνικά θέματα", εξηγήστε τον λόγο για τον οποίο θέλετε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας και υποβάλετε το αίτημα.

Παρακαλούμε να γνωρίζετε ότι η πρόσβαση στον λογαριασμό σας θα περιοριστεί και όλα τα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των λεπτομερειών των ραντεβού και των πιστοποιητικών, θα διαγραφούν.
Για το MyConstructor

Τι είναι το MyConstructor;

Το MyConstructor είναι μια πλατφόρμα κρατήσεων που δημιουργήθηκε για να σας βοηθήσει να βρείτε αξιόπιστους επαγγελματίες και παρόχους υπηρεσιών για τις ανάγκες του σπιτιού σας. Μέσω της πλατφόρμας μας, μπορείτε να βρείτε ένα σύστημα αξιολογήσεων βασισμένο στις εμπειρίες άλλων πελατών, το οποίο θα σας παρέχει αξιολογήσεις και σχόλια για τους επαγγελματίες στην περιοχή σας. Το MyConstructor σας παρέχει επίσης μια σταθερή τιμή πριν κλείσετε ραντεβού, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να ανησυχείτε για κρυφά έξοδα.

Πώς λειτουργεί το MyConstructor;

Είναι πολύ απλό. Απλά επιλέξτε την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει, συγκρίνετε τις τιμές και τις αξιολογήσεις των επαγγελματιών μας, επιλέξτε αυτόν που σας ταιριάζει καλύτερα και κλείστε ραντεβού online, 24/7. Είναι τόσο απλό!

Ολόκληρη η διαδικασία για εσάς είναι απολύτως δωρεάν, έτσι ώστε να μπορείτε να κάνετε την έρευνά σας χωρίς καμία επιβάρυνση.

Μπορείτε επίσης να κάνετε μερικά κλικ για να δείτε το ιστορικό κάθε επαγγελματία, τα έργα που έχει ήδη ολοκληρώσει και τις αξιολογήσεις τους. Και αφού έχετε επικοινωνήσει με τον επαγγελματία της επιλογής σας, μπορείτε εύκολα να οριστικοποιήσετε τις λεπτομέρειες για την ακριβή υπηρεσία που χρειάζεστε.

Γιατί να επιλέξω το MyConstructor για να βρω τον επαγγελματία μου;

Το MyConstructor είναι η πιο απλή και αποτελεσματική πλατφόρμα όταν ψάχνετε να βρείτε τους κατάλληλους ανθρώπους για την υπηρεσία που χρειάζεστε. Και το καλύτερο από όλα, είναι εντελώς δωρεάν να το χρησιμοποιήσετε.

Βρίσκουμε και σας προσφέρουμε τους καλύτερους επαγγελματίες στον τομέα τους. Έτσι, όταν χρησιμοποιείτε την πλατφόρμα μας για να βρείτε έναν επαγγελματία, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι κάθε επαγγελματίας έχει την αξιοπιστία του MyConstructor. Όλοι οι πάροχοι υπηρεσιών μας έχουν επιλεγεί με προσοχή βάσει των προσόντων, της εμπειρίας, της φήμης και του επαγγελματισμού τους.

Όταν επιλέγετε έναν επαγγελματία από το MyConstructor, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι η εργασία σας θα ολοκληρωθεί εντός του προκαθορισμένου χρονοδιαγράμματος.

Πώς μπορώ να είμαι βέβαιος για την αξιοπιστία του επαγγελματία που επιλέγω;

Η ομάδα του MyConstructor ελέγχει εξονυχιστικά όλους τους επαγγελματίες και παρόχους υπηρεσιών πριν γίνουν μέλη της πλατφόρμας μας. Παράλληλα, διατηρούμε μια αυστηρή πολιτική κανονισμών, με την αναγκαία αντίδραση, μέχρι και την τερματισμό, σε περιπτώσεις κακής εξυπηρέτησης, μη επαγγελματικής συμπεριφοράς κ.λπ.

Επιπλέον, μπορείτε να δείτε πραγματικές αξιολογήσεις πελατών για να αποφασίσετε ποιος είναι ο καλύτερος επαγγελματίας για εσάς.

Η ομάδα του MyConstructor είναι πάντα εκεί για να σας βοηθήσει με οποιεσδήποτε ανησυχίες έχετε για τον επιλεγμένο σας επαγγελματία. Για εμάς, η θετική εμπειρία του πελάτη είναι η απόλυτη προτεραιότητα.

Πώς χρησιμοποιείτε τις προσωπικές πληροφορίες που δημοσίευσα στην πλατφόρμα;

Δεν χρησιμοποιούμε τις προσωπικές σας πληροφορίες χωρίς τη συγκατάθεσή σας. Το MyConstructor θα παρέχει μόνο τις πληροφορίες σας στον επιλεγμένο επαγγελματία που έχετε επιλέξει. Το MyConstructor δεν δίνει ή πωλεί τις πληροφορίες σας σε τρίτους. Σας διαβεβαιώνουμε επίσης ότι δεν θα χρησιμοποιήσουμε τις προσωπικές σας πληροφορίες για να σας αποστείλουμε ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Έχετε πάντα το δικαίωμα να απεγγραφείτε από το newsletter μας οποιαδήποτε στιγμή.

Μπορώ να κλείσω το ραντεβού μου online;

Σίγουρα μπορείτε! Το MyConstructor σας επιτρέπει να κλείσετε τα ραντεβού σας online με μερικά απλά βήματα. Η υπηρεσία μας για online κρατήσεις σας επιτρέπει να κλείσετε το ραντεβού σας 24 ώρες το 24ωρο.

Υπάρχει κάποιο κόστος όταν χρησιμοποιώ την ιστοσελίδα του MyConstructor;

Όχι! Οι υπηρεσίες μας είναι εντελώς δωρεάν. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα μας οποιαδήποτε στιγμή και ημέρα χωρίς καμία δέσμευση ή χρέωση.
Δεν βρήκατε λύση;
Καλέστε μας

Υποστήριξη:

+30 210 300 9323
Άνοιγμα Αιτήματος

Διαμεσολάβηση για διεκδικήσεις και ζητήματα.

Υποβολή αιτήματος drop-down
Email

Απάντηση σε 1-3 εργάσιμες μέρες.

Επικοινωνήστε drop-down
Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, όπως περιγράφεται στην πολιτική μας για τα cookies. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας ανά πάσα στιγμή. Μάθετε περισσότερα