#1. Για να κάνουμε καλή εντύπωση.
Εάν το γραφείο μας είναι βρώμικο ή ακατάστατο, οι άνθρωποι θα το προσέξουν. Όπως λέει και ο σοφός λαός δεν μας δίνεται δεύτερη ευκαιρία να κάνουμε καλή πρώτη εντύπωση. Για να βεβαιώσουμε λοιπόν μια καλή πρώτη εντύπωση στους πελάτες μας και στους υποψήφιους μελλοντικούς συνεργάτες μας πρέπει να έχουμε ένα καθαρό και περιποιημένο εργασιακό χώρο.
Γλιτώστε, λοιπόν, την αγωνία και αβεβαιότητα της πρώτης εντύπωσης με το να προσλάβετε ένα ειδικό συνεργείο καθαρισμού το οποίο θα αναλάβει να κρατήσει το γραφείο μας αστραφτερό.
#2. Μείνετε υγιείς.
Μήπως οι εργαζόμενοι λείπουν συχνά λόγω προβλήματος υγείας; Μήπως νιώθετε κάποιο μικρόβιο να τριγυρνά συνέχεια στο γραφείο;
Οι κλειστοί χώροι ενός γραφείου είναι το τέλειο μέρος εστίασης μικροβίων και άλλων μολύνσεων. Με αποτέλεσμα να μολύνονται οι εργαζόμενοι μας και να απουσιάζουν. Ένας και μόνο άρρωστος εργαζόμενος μπορεί πιθανώς να επηρεάσει την αλυσίδα παραγωγικότητας ακόμα και για μέρες.
Καταληκτικά, οι υγιείς εργαζόμενοι είναι πιο παραγωγικοί και ένα επαγγελματικό συνεργείο καθαρισμού μπορεί να εξασφαλίσει ένα υγιές και ασφαλές γραφείο και να διατηρήσει τα επίπεδα μόλυνσης στο ελάχιστο.
#3. Γλιτώστε χρόνο και χρήμα.
Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι να θεωρούν την επένδυση σε ένα συνεργείου καθαρισμού ακριβή. Ωστόσο, ακόμα και οι μικρές δουλειές που κάνουν οι εργαζόμενοι για να διατηρήσουν το χώρο καθαρό τους αποσπούν από την εργασία τους, και πιθανότατα δεν τους πληρώνετε για αυτό το λόγο.
Γλιτώστε χρήμα και χρόνο από την επιχείρηση σας με το να προσλάβετε κάποιο ειδικό συνεργείο καθαρισμού που θα κάνει τη δουλειά.
#4. Κάντε σωστά τη δουλειά!
Ένα επαγγελματικό συνεργείο καθαρισμού έχει όλα την τεχνογνωσία και τα εργαλεία για να γίνει ο σωστός καθαρισμός κάθε γραφείου. Πολύ συχνά για να κάνουμε γρήγορα τη δουλειά χρησιμοποιούμε λάθος προϊόντα, τα οποία μπορεί να βλάψουν τα έπιπλα και τον εξοπλισμό μας με αποτέλεσμα να φθαρούν πολύ πιο γρήγορα.
Αν θέλετε σωστή δουλεία για σωστή φροντίδα των επίπλων και του εξοπλισμού αφήστε την στους ειδικούς.
#5. Αποφύγετε την περιττή ταλαιπωρία.
Κάθε λεπτό της μέρας μας μετράει. Ειδικά στο γραφείο όπου πολλές φορές δεν προλαβαίνουμε πολλά από το φόρτο εργασίας μας. Εν τούτοις δεν μπορούμε να αφήνουμε και το χώρο εργασίας ένα χάλι.
Για αυτό με το να προσλάβουμε ένα συνεργείο καθαρισμού δεν θα χρειαστεί ούτε να μείνουμε αργά στο γραφείο να καθαρίσουμε ούτε να αναβάλλουμε τα καθήκοντα εργασίας μας για να αφιερώσουμε χρόνο στη καθαριότητα.
Πολύ απλά το συνεργείο καθαρισμού θα φροντίσει για εμάς!
Αφού ερευνήσαμε και αποφασίσαμε ότι τα οφέλη του να προσλάβουμε συνεργείο καθαρισμού είναι πολλά τώρα θα πρέπει να δούμε και τη συχνότητα της καθαριότητας.
Κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική. Με κάθε γραφείο να έχει διαφορετικές ανάγκες είναι δύσκολο να οριστεί η συχνότητα του επαγγελματικού καθαρισμού, ειδικά σε επιχειρήσεις που απαιτούν υψηλές συνθήκες υγιεινής. Ωστόσο, όπως έχει ήδη προαναφερθεί, ένας καθαρός και τακτικός χώρος ή αντίθετα ένας βρώμικος και ατημέλητος επηρεάζει θετικά και αρνητικά τους πελάτες μας, τους υπάρχοντες και υποψήφιους εργαζομένους μας.
Για να αποφασίσουμε, λοιπόν, τη συχνότητα των επισκέψεων του συνεργείου καθαρισμού που θα προσλάβουμε πρέπει να πάρουμε υπόψιν τα παρακάτω:
- Πόσο μεγάλο είναι το κτήριο της επιχείρησης.
- Πόσοι είναι οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στην επιχείρηση.
- Πόσο υψηλά είναι τα στάνταρ της υγιεινής που θα πρέπει να τηρούνται. Αν πχ. η επιχείρηση μας ασχολείται με τη γαστρονομία οι απαιτήσεις σαφέστατα θα πρέπει να είναι πολύ πιο υψηλές.
- Πόσοι επισκέπτονται την επιχείρηση μας καθημερινά.
Αφού λάβουμε αυτές τις παραμέτρους υπόψιν θα αποφασίσουμε μαζί με το συνεργείο καθαρισμού τη συχνότητα του επαγγελματικού καθαρισμού. Πέρα από την επίσκεψη του συνεργείου όμως οι ειδικοί θα δείξουν και στους εργαζομένους πώς να διατηρήσουν το γραφείο σε καθημερινή βάση σε καλή κατάσταση.
Για όλους αυτούς τους λόγους το συνεργείο καθαρισμού πρέπει να γίνει ο απαραίτητος συνεργάτης μας. Απο έρευνες που έχουν γίνει έχει αποδειχθεί ότι το καθαρό και οργανωμένο γραφείο, βοηθάει στη συντήρηση καλών σχέσεων μεταξύ των συναδέλφων. Ο σεβασμός προς τον εργασιακό μας χώρο αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για ένα ειδυλλιακό κλίμα στην επιχείρηση.
Για αυτό λοιπόν καλέστε σήμερα κιόλας το συνεργείο καθαρισμού και μαζί τους βρείτε τις ανάγκες του γραφείου σας. Αναμφισβήτητα, μετά θα αναρωτιέστε τί κάνατε τόσο καιρό χωρίς αυτούς. Πολλές φορές εταιρείες, ειδικά οι πιο μικρές σε μέγεθος, δεν δίνουν την απαραίτητη σημασία στην εμφάνιση και καθαριότητα των χώρων τους.
Ωστόσο, όπως και στο σπίτι μας, ο χώρος εργασίας απαιτεί εξίσου την ίδια επιμέλεια ως προς την καθαριότητα ώστε να δείχνει όμορφο για τους εργαζομένους και τους επισκέπτες της επιχείρησης μας. Παρόλα αυτά η καθαριότητα των εργασιακών χώρων αμελείται.
Αντί λοιπόν να αφιερώνουν χρόνο οι εργαζόμενοι μας στην καθαριότητα του γραφείου θα πρέπει όλες οι επιχειρήσεις να σκεφτούν πολύ σοβαρά την πρόσληψη κάποιου ειδικού συνεργείου καθαρισμού για να βοηθήσει με τη διατήρηση της επιχείρησης.