5 Tips για τη Μετακόμιση Γραφείου

υπαλληλοι μεταφερουν κουτες

Η μετακόμιση γραφείου είναι συνήθως αποτέλεσμα επέκτασης κάποιας επιχείρησης ή ίσως απλά το τέλος ενοικίασης του χρησιμοποιηθέντος χώρου. Για όποιο λόγο και να γίνεται η μετακόμιση γραφείου είναι σίγουρα μια διαδικασία. Αρχικά ίσως δυσκολεύεστε να βρείτε το χώρο που θα καλύπτει τις ανάγκες σας στα οικονομικά πλαίσια που εσείς θέλετε. Αφού βρείτε λοιπόν το χώρο που θα σας ταιριάζει θα πρέπει να περάσετε στο επόμενο βήμα, τη Μετακόμιση.

Αφού η βάση της επιχείρησης είναι το πιο σημαντικό για να είναι οικονομικά επικερδής η επιχείρηση σας όπως είναι λογικό θα πρέπει να γίνεται όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Εδώ θα σας παρουσιάσουμε 5 συμβουλές ώστε να κάνετε την μετακόμιση γραφείου σας όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και αποδοτικά.

  1. Δημιουργήστε ένα πλάνο για την μετακόμιση

Κάντε ένα πλάνο με το πότε θα πακετάρετε και πότε θα γίνει η ακριβής μεταφορά. Ο συντονισμός της μετακόμισης γραφείου μπορεί να είναι πολύ δύσκολος ειδικά αν δεν υπάρχει καλό πλανάρισμα. Με όλα τα έπιπλα και τον εξοπλισμό που διαθέτει μια επιχείρηση η μετακόμιση θα πρέπει σίγουρα να έχει καλο συντονισμό ώστε να εξασφαλίσουμε ότι θα μεταφερθούν με ασφάλεια και στην προκαθορισμένη ώρα. Κάντε μια εκτίμηση του καινούριου γραφείου και πώς θα μπουν τα υπάρχοντα έπιπλα και εξοπλισμοί στο budget που έχετε καθορίσει.

4 με 6 μήνες πριν τη μεταφορά θα πρέπει να έχετε εξασφαλίσει ότι όλοι οι εργαζόμενοι γνωρίζουν για τις επερχόμενες αλλαγές.

Εξασφαλίστε ότι έχετε οργανώσει τον ανάλογο χρόνο για να αλλάξετε διεύθυνση στο τηλέφωνο και στο ίντερνετ. Επίσης, θα πρέπει να κάνετε και την αλλαγή διεύθυνσης ΔΕΗ και άλλες ΔΕΚΟ.

Όσο μεγαλύτερο το γραφείο τόσο μεγαλύτερο το διάστημα πριν τη μεταφορά γραφείου.

  1. Σχεδιάστε το budget της μετακόμισης γραφείου

Από το κόστος της μεταφορικής εταιρείας που θα αναλάβει τη μεταφορά γραφείου μέχρι την μεταφορά του εξοπλισμού και την διαχείριση των υπαλλήλων το budget θα πρέπει να έχει προκαθοριστεί εξαρχής και να έχουν προκαθοριστεί που θα διατεθούν οι πόροι.

  1. Βρείτε τη μεταφορική της επιλογής σας

Ο προγραμματισμός της μετακόμισης γραφείου όπως είπαμε είναι πολύ σημαντικός ώστε η μεταφορά να γίνει αβλαβής. Το να βρείτε τη μεταφορική που θα καλύπτει τις ανάγκες σας είναι πολύ σημαντικό. Κλείστε τη μεταφορική της αρεσκείας σας τουλάχιστον 1-3 μήνες πριν την ημερομηνία της μετακόμισης σας. Επίσης, καλό θα ήταν (αν δεν έχετε ήδη) να κλείσετε και ένα συνεργείο καθαρισμού.

  1. Ενημερώστε τους πωλητές σας

Πολύ σημαντικό να ενημερώσετε τους πωλητές και τους συνεργάτες σας τουλάχιστον 1 με 3 μήνες πριν τη μετακόμιση γραφείου.  Καλό είναι να γνωρίζουν από νωρίς τις αλλαγές ώστε να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές στη διεύθυνση αποστολής των εμπορευμάτων και λογαριασμών όταν θα κάνετε τη μεταφορά.

  1. Ανανεώστε το site σας, ταχυδρομείο και business cards.

Αλλάξτε  τη διεύθυνση σας όπου φαίνεται ώστε να γνωρίζουν οι πελάτες που θα σας βρούν. 1 με 2 βδομάδες πριν την μετακόμιση πρέπει να γίνουν αυτές οι αλλαγές ώστε να μπορούν να σας βρίσκουν οι πελάτες. Επίσης, θα πρέπει να είναι όλα έτοιμα και οργανωμένα ώστε να είναι και πιο εύκολη η μετάβαση για τους υπαλλήλους και να προσαρμοστούν πιο εύκολα. Κλείστε όλες τις δουλειές ή τα ραντεβού που πιθανόν έχετε στο προηγούμενο γραφείο πριν τη μεταφορά του γραφείου σας.

7+3 Tips για να κάνετε οικονομία όταν κάνετε μετακόμιση!

7+3 Tips για να κάνετε οικονομία όταν κάνετε μετακόμιση Η μετακόμιση μπορεί να γίνει μια από τις καλύτερες φάσεις της ζωής μας: Καινούριο σπίτι και καινούρια αρχή. Μεγάλος ο ενθουσιασμός εν όψει της μετακόμισης! [...]

7 Τips για το Πώς να πακετάρετε τα πιάτα και τα γυάλινα για μια ασφαλή Μετακόμιση.

  Πώς να πακετάρετε πιάτα και γυάλινα για τη Μετακόμιση σας. Το να πακετάρετε τα πιάτα σας για τη Μετακόμιση μπορεί να γίνει περίπλοκο αν δεν έχετε τα κατάλληλα υλικά που χρειάζεται για την Μετακόμιση [...]

5 Tips για τη Μετακόμιση Γραφείου

 5 Tips για τη Μετακόμιση Γραφείου Η μετακόμιση γραφείου είναι συνήθως αποτέλεσμα επέκτασης κάποιας επιχείρησης ή ίσως απλά το τέλος ενοικίασης του χρησιμοποιηθέντος χώρου. Για όποιο λόγο και να γίνεται η μετακόμιση γραφείου είναι [...]

Packing and not Panicking: Οδηγός Μετακόμισης.

Packing and not panicking! Πώς να αποφύγουμε το άγχος μιας μετακόμισης!   Η μετακόμιση μπορεί να σηματοδοτεί ένα ευχάριστο γεγονός, μπορεί όμως να είναι απόρροια κάποιου αρνητικού γεγονότος. Όποιος και αν είναι ο λόγος [...]

Νοέμβριος 15th, 2017|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 5 Tips για τη Μετακόμιση Γραφείου

Έχεις ακόμα απορίες;

Ζήτησε μας να σε καλέσουμε!