Πολιτική Συνεργασίας του MyConstructor με τους Επαγγελματίες

Προϋποθέσεις συνεργασίας του επαγγελματία με το MyConstructor:
Επαγγελματικό ΑΦΜ ή ΑΜΚΑ (για περιορισμένες κατηγορίες εργασιών) 
Άδεια άσκησης επαγγέλματος (σε όποιο επάγγελμα είναι απαραίτητη)
Επαγγελματική έδρα
Κινητό τύπου smartphone για να λαμβάνει τα ραντεβού
 
 
O Επαγγελματίας πρέπει να:
  • Έχει αποδεδειγμένη εμπειρία πάνω στο επάγγελμα του
  • Να είναι συνεπής στα ραντεβού με το πελάτη
  • Nα ενημερώνει το MyConstructor σε περίπτωση αργοπορίας ή ακύρωσης του ραντεβού αρκετά πριν την προκαθορισμένη ώρα του ραντεβού
  • Να είναι συνεπής και υπεύθυνος με τις εργασίες που του ανατίθενται
  • Να τηρεί το χρονοδιάγραμμα των εργασιών που έχουν συμφωνηθεί με το πελάτη
  • Να είναι φιλικός και ευγενικός με τους πελάτες
  • Να είναι ανοιχτός στην κριτική των πελατών και να δέχεται την γνώμη τους
  • Να έχει ικανότητες επίλυσης των διαφορών και συγκρούσεων
  • Να είναι ευέλικτος και συνεργάσιμος
  • Να είναι ευπαρουσίαστος
  • Να αντιπροσωπεύει το MyConstructor σύμφωνα με τις αρχές και αξίες της εταιρείας όπως αυτές του έχουν ενημερωθεί με την έναρξη της συνεργασίας
  • Να ενημερώνουν την εταιρεία για την συμφωνία με το πελάτη
  • Να ενημερώνουν την εταιρεία για την εξέλιξη των εργασιών και το τηρούμενο χρονοδιάγραμμα
  • Να παρέχουν την εκπτωτική κάρτα του MyConstructor στους πελάτες
  • Nα φοράνε την μπλούζα που τους έχει δοθεί και φέρει το logo της εταιρείας όταν αντιπροσωπεύουν το MyConstructor
  • Να καταβάλλουν το ποσό της προμήθειας της εταιρείας εντός 2 εργάσιμων ημερών από την μέρα της πληρωμής τους

 

Η συνεργασία του MyConstructor με τους επαγγελματίες θα λύνεται όταν:

- Δεν είναι συνεπείς και εκθέτουν την εταιρεία

- Δεν τηρούν τις υψηλές προδιαγραφές που έχει θέσει η εταιρεία σε επίπεδο ποιότητας εργασιών

- Δεν τηρούν μία ή παραπάνω από τις προαναφερθείσες προϋποθέσεις συνεργασίας

- Η εταιρεία δεχθεί βάσιμα παράπονα από τους πελάτες για την συμπεριφορά των επαγγελματιών πάνω από μία φορά. 

- Ο επαγγελματίας δεχθεί πάνω από 2 βάσιμες αρνητικές αξιολογήσεις

Σε περίπτωση μη τήρησης των άνωθεν προϋποθέσεων θα λύνεται η συνεργασία της εταιρείας με τον επαγγελματία 

 

Διαδικασία των αξιολογήσεων 

- Μετά την επίσκεψη του επαγγελματία και το πέρας των εργασιών το τμήμα του After sales service επικοινωνεί με το πελάτη για να ενημερωθεί για την συνεργασία του πελάτη με τον επαγγελματία. 

- Ο πελάτης περιγράφει την εμπειρία του με τον επαγγελματία και αξιολογεί την συνεργασία τους με βάση την συμπεριφορά, τυπικότητα, συνέπεια και εμπιστοσύνη του επαγγελματία. 

- Η αξιολόγηση καταγράφεται από το αρμόδιο τμήμα και μετά περνιέται στον ιστότοπο της εταιρείας. 

- Ούτε η εταιρεία ούτε ο επαγγελματίας έχει δικαίωμα κάποιου είδους τροποποίησης, αλλοίωσης ή παραπλάνησης των αξιολογήσεων

- Αρνητικές αξιολογήσεις ορίζονται οι αξιολογήσεις που ο πελάτης έχει αξιολογήσει τον επαγγελματία με 1* ή 2*. 

 

Σαν αρνητική αξιολόγηση λαμβάνεται και η περίπτωση που ο επαγγελματίας: 

1.καθυστέρησε (χωρίς λόγο και χωρίς προειδοποίηση), 

2.δεν εμφανίστηκε στο ραντεβού (χωρίς λόγο και χωρίς προειδοποίηση), 3.παραβίασε τους όρους και τις προϋποθέσεις συνεργασίας με την εταιρεία, 

4.επέδειξε δόλια συμπεριφορά κατά τη διάρκεια του ραντεβού αλλά και κατά τη διάρκεια των εργασιών 

5. έχει δεχθεί χρήματα και δεν προχώρησε στην ολοκλήρωση των εργασιών

6.Η εργασία είναι σε εξέλιξη αλλά ο επαγγελματίας δεν ανταποκρίνεται σε κλήσεις του πελάτη για περισσότερες από 3 εργάσιμες ημέρες

7. ο επαγγελματίας είναι αγενής ή εριστικός ή υβριστικός προς το πελάτη

 

Στο MyConstructor έχουμε θέσει πολύ υψηλούς στόχους στην παροχή των υπηρεσιών μας. Οι επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν μαζί μας πρέπει να συμφωνήσουν ότι θα τηρούν τα ανωτέρω και θα επιδεικνύουν πάντοτε τον επαγγελματισμό που αρμόζει. Φροντίζουμε πάντοτε να τηρούμε στενές σχέσεις με τους συνεργάτες μας και μαζί να παρέχουμε πάντοτε εγγυημένα ποιοτικές εργασίες στις οικονομικότερες τιμές. 

 

 

img

Καλέστε μας

210 300 9323

Δευ-Παρ 9:00-21:30 & Σάβ 9:30-18:00